close

小弟今年26歲,喺 7 年前發現自己有遺傳性脫髮,年紀輕輕但髮線已經好明顯咁後退,同埋頭頂嘅頭髮越嚟越少。為咗解決呢個問題,我呢幾年晒咗好多錢,試過好多唔同方法,例如去睇皮膚科食西藥、睇中醫,但係堅持咗一段時間都喺冇咩用。

PRP1-2

因為脫髮搞到我睇落好老,同埋脫髮對我嘅自信心打擊好大,成日會覺得人地會睇住我個頭頂,雖然把口就話冇咩所謂,但係個心硬係好唔舒服,所以決定咗去植髮。

 

後尾喺自己做咗好多 research 之後,發現原來植髮都有好多唔同技術同門路。我最驚嘅就喺好似之前咁用好多時間同錢,但係最後又完全冇效果,甚至乎有反效果。最後足足諗咗一年幾之後,我先有呢個勇氣去踏出呢一步決定去植髮。 …

 

我最尾揀咗做 FUE 植髮,因為之前查過雖然係比較貴,但係我覺得既然要做就一定要揀個效果比較好加上入侵性最低嘅嚟做,唔想再將時間同心力放係呢件事,至少短時間內我唔洗再煩呢樣果樣。同埋因為要番工,所以個手術康復期都唔可以太耐。

 

我係去顯赫植髮中心到做,做果陣其實冇咩感覺,除咗打麻醉嘅時候後面取髮區同埋額頭種髮區有少少針拮之外,其他地方都冇咩痛嘅感覺。當日做完局部麻醉之後,醫生就好細心咁開始幫我喺後尾枕移植啲頭髮。我一開始以為點都會有啲痛,但係成個感覺同你剪頭髮差唔多,如果醫生手勢好嘅係真係一啲 feel 都冇。

 

做完手術之後,果晚訓覺壓到後尾枕都冇痛。手術之後第二日我就拆咗紗布,第3日小小傷口已經埋哂口,第4日開始就可以正常出門番工。

FP3-7

講真,做完植髮之後個效果真係好明顯,成個人嘅自信係番晒嚟,如果冇脫髮嘅人真係唔會明,我終於同其他正常人一樣。以前成日會好擔心人哋望住我個頭頂,會覺得好尷尬,而家頭髮濃密返,出席公司活動要上台演講都充滿信心,對我嚟講植完髮,個心理變化喺大過外觀上嘅變化好多。

arrow
arrow
    全站熱搜

    未來戰士 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()